La piràmide de l’alimentació

Piràmide dels aliments

La piràmide de l’alimentació és una forma molt gràfica i visual de mostrar-vos com ha de ser una alimentació sana, equilibrada i variada.

Voldria assenyalar-ne els següents aspectes que penso que són interessants.

– Fruita i verdura cal incloure’ls en els plats principals cada dia.

– Incloure oli d’oliva,  fruits secs i lactis uns 4-5 cops per setmana

– Limitar el consum de patates a uns 3 cops per setmana

– Augmentar la ingesta de cereals integrals, i incorporar-los junt amb arròs al consum diari

– Utilitzar productes de màxima qualitat, de temporada i de la zona on vivim

– La carn vermella es limitarà a un consum de 1-2 vegades a la setmana

– Cal reduir les begudes ensucrades i tenir l’aigua com a beguda principal (1,5l – 2l per dia)

Consulta-la : piramidealiments

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s