Requisits bàsics per a una alimentació més saludable

Després d’uns dies de pausa de nou em teniu aquí amb un article  publicat a la revista digital etselquemenges del qual en vull destacar el següent:

Us presento un decàleg de bons hàbits per dur a terme una alimentació saludable.

Anirem aprofundint en cada un dels punts al llarg dels dies vinents.

  1. Mastegueu molt bé els aliments.
  2. Planifiqueu un menú setmanal
  3. Incorporeu aliments integrals: cereals integrals, llegums (3-4 cops/setmana).
  4. Mengeu verdura i/o amanida cada dia.
  5. Beveu força líquid (aigua, infusions, caldos vegetals, sucs naturals d’hortalisses i de fruites).
  6. Eviteu el cafè i les begudes estimulants.
  7. Eviteu els edulcorants artificials i feu ús dels endolcidors naturals , com les melasses de cereals o l’estevia.
  8. Mengeu quatre o cinc cops al dia i feu un bon esmorzar ( fruita, cereals o pa i un  lacti).
  9. Eviteu sopars copiosos (excessivament rics en greixos i proteïnes).
  10. Si dineu fora de casa, prepareu-vos carmanyoles bones i saludables.

Si em voleu adreçar la vostra consulta ho podeu fer a elplaerdemenjarbeisa@gmail.com

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s